Opravny a servisy • okr. Liberec a okolí4. strana

TYPS s.r.o.

Nabízíme systém automatických sněhových rotačních řetězů SNOW WAY® – MASTER určené pro nákladní automobily, autobusy a speciální techniku. Vyvíjíme systém automatických sněhových rotačních řetězů SNOW WAY® GENERATION určené pro lehké nákladní a dodávkové …

Protetické centrum s.r.o.

Výroba a oprava ortopedických pomůcek, protéz, trupových a končetinových ortéz a měkkých bandáží. Naši technici pravidelně vyjíždí do terénu, na telefonické objednání navštěvujeme nemocnice, léčebny dlouhodobě nemocných, rehabilitační oddělení nebo dle …

263 kmStaré Město, Huštěnovská 164 + pobočky (8)

Antonín Kodýtek - Hodinářství

Poskytuji odborný servis všech typů náramkových a kapesních hodinek. Autorizovaný servis pro hodinky značek SEIKO, FESTINA, CITIZEN, GROVANA. Provádím drobné opravy a výměny baterií v hodinkách na počkání. Servis vodotěsných hodinek. Prodej značkových řemínků …

Mc Bike

Prodej cyklistických, outdoorových, lyžařských, in-line a fitness doplňků. Servis kol, lyží snowboardů.

Ludmila Štoková

Nabízíme šití a opravy oděvů.

Brzy otevírá (v 14:00)

OK SPORT

Specializovaná prodejna lyžařských a cyklistických potřeb. Servis lyží a kol. Půjčovna lyží a SNB. Prodáváme sjezdové lyže, běžky, kola, oblečení, boty, helmy. Najdete u nás značky Atomic, Bllizard, Fischer, Apache, Superior, Uvex, Craft.

BAND SERVIS CZ, s.r.o.

Zajišťujeme servisní práce a opravy elektrického ručního nářadí. Zaměřujeme se na značky Dewalt, ELU, Black&Decker a Stanley.

Dalibor Hakl

Prodej a servis jízdních kol.

OTEVŘENO (Zavírá v 18:00)

BRAMMER CZECH a.s.

Dodáváme průmyslové produkty a služby potřebné pro údržbu, opravy a generální údržbu strojních zařízení – např. ložiska, zařízení pro přenos mechanické energie, pneumatická a hydraulická zařízení, nářadí a zařízení pro ochranu zdraví a zajištění bezpečnosti. …

Stanislav Dostál

Zajišťujeme opravy, servis a montáže vakuových pecí a ostatních kalírenských zařízení včetně stěhování. Provádíme zámečnické práce. Vyrábíme ploty, zábradlí, schodiště, podesty, brány a mříže. Nabízíme zinkování s povrchovou úpravou práškové barvy.

Výtahy Server

Provozujeme internetový informační server na obor výtahy a zdvihací zařízení. Poskytování novinek z oboru, odborných článků, výběrových řízení a seznamu firem působících v oboru výtahy.

Ivana Táborská

Opravy a úpravy oděvů, šití oděvních doplňků, oblečků a doplňků pro psy, bytového textilu, hraček. Dále se zabývám strojovou výšivkou, vyšívám na oděvy, bytový textil, límečky, kapesníčky, loga, znaky.

Petr Salaj

Servis stavebních strojů CAT, JCB a CASE, k dispozici je pojízdná dílna. Provozování půjčovny vibračních válců.

Jan Provazník

Nabízím opravy saxofonů, klarinetů, pozounů, fléten, trumpet, žesťových a dechových nástrojů včetně servisu a čištění. Nabízím upravení nebo zhotovení klapek na míru podle požadavku zákazníka. Používám ručně vyráběné podlepky Chedeville Lelandais. Provádíme …

Petr Koudelka

Zabýváme se prodejem a servisem zahradní a lesnické techniky, včetně příslušenství a doplňků.

Martin Šuma

Provádíme sanitace výčepních zařízení. Rozvoz potravinářského plynu (CO2+N2) vhodným pro čepování piva.

Urban Sport

Prodej lyží a jídních kol, sportovních potřeb a doplňků, skiservis, cykloservis a servis bruslí, půjčovna lyží – krátkodobé výpůjčky i celosezónní půjčení, půjčovna elektrokol, bazar lyží. Obchod se rozkládá na ploše cca 800 m² a nachází se v …

FOXON, s.r.o.

Oprava a prodej průmyslové automatizace SIEMENS SIMATIC S5/S7, SIMODRIVE 611, SINUMERIK, servomotory SIEMENS, operátorské panely, frekvenční měniče. Opravy včetně otestování do 3-4 týdnů, záruka 1 rok, cenová nabídka předem na dotaz.

Petr Souček

Nabízíme servisy výtahů.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

Jaromíra Václavíková

Výroba oděvů a textilních doplňků.

OTEVŘENO (Zavírá v 18:00)

Helena Sibřinová Hela

Šití na zakázku a opravy prádla. Šijeme oblečky na panenky, kojenecké a dětské oblečení a bytový textil.

Stanislav Mikule

Zajišťujeme montáž, servis a revize výtahů.

V+J servis Liberec, s.r.o.

Servis vysokozdvižných vozíků, montáž a prodej pneumatik na vozíky. Prodej ručně vedené manipulační techniky.

Pavel Vrátný

Hodinářství a zlatnictví nabízí zakázkovou výrobu a záruční i pozáruční opravy hodin, hodinek či stříbrných šperků (zahrnuje výměny hodinkových baterií, řemínků apod.). Prodáváme pánské, dámské, dětské či kapesní hodinky, nástěnné či stolní hodiny, hodiny …

Vodohospodářské služby ČR s.r.o.

Provádíme rozbory vody (včetně základní mikrobiologie) odpadních a průmyslových vod, rozbory studniční vody, pitné vody apod. Zahrnuje krácené (např. pro účely kolaudace) i úplné rozbory, akreditované odběry pro komerčně provozované zdroje a osoby povinné k …

Novospol Liberec, s.r.o.

Výroba a opravy nástaveb nákladních automobilů, valníků či skříní. Montáž a servis hydraulických plošin Bär Sörensen, Behrens, Zepro, Dhollandia.

Nová Ruda

Nabízíme montáže a servis strojů a zařízení v kuchyních. Zajišťujeme záruční a pozáruční servis, údržbu, opravy a rekonstrukce, montáže digestoří.

ČSAD Liberec, a.s.

Veřejná autobusová doprava, zájezdová doprava a servis motorových vozidel. Společnost zajišťuje přepravu 98 autobusy veřejnou linkovou dopravu pro Liberecký kraj. Zároveň provozujeme vnitrostátní a mezinárodní dopravu osob na objednávku. Jezdíme v rámci celé …

Autocentrum Nord, a.s.

Komplexní služby autoservisu a pneuservisu se specializací na nákladní vozidla, autobusy, tahače a návěsy. Zvláštní zaměření na značky MAN, KAROSA, SOR, TEDOM, SAF, BPW, GIGANT, WABCO, HALDEX a nezávislá topení Eberspächer. Zahrnuje provoz myčky. Příprava a …

WILO CS, s.r.o.

Jsme výhradním zástupcem společnosti WILO pro Českou republiku. Dodáváme široký sortiment čerpadel WILO i kompletních čerpacích systémů pro technická zařízení budov, průmysl a komunální oblast. Zajistíme dodávku, instalaci i servis.

Petr Franc

Provozuji autoservis, pneuservis a autodopravu. Autoservis pro autobusy, nákladní a osobní vozy. Provádím mechanické a klempířské práce, výměny olejů OMV, přípravu vozů a provedení STK, diagnostiky, plnění a opravy klimatizace. Pneuservis pro osobní a …

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

DEMOS, spol. s r.o.

Servis, půjčovna a revize stavební zvedací techniky. Nabídka opravy jeřábů.

Brzy zavírá (v 14:00)

KETTLER-FITNESS.CZ

Autorizovaný eshop s fitness sortimentem německé značky KETTLER. Rotopedy, crossové, běžecké a veslovací trenažéry, posilovací stroje, věže a lavice. Vše skladem k okamžité expedici, doprava a montáž po celé ČR, značkový servis u zákazníka.

Zdeněk Nevečeřal

Oprava hodinek a hodin včetně starožitných.

VÝTAHY WOJTASZAK LIBEREC, s.r.o.

Poskytujeme služby v oblasti výroby, rekonstrukcí, servisu a montáže výtahů. Nabízíme výtahové díly. Zaměřujeme se na jídelní, osobní i nákladní výtahy s trakčními, bubnovými, hydraulickými a řetězovými jednotkami.

Plastic Servis

Kompletní servis pro plastikářské firmy - servis vstřikovacích strojů a příslušenství, stěhování strojů a celých firem na klíč. Pozáruční opravy, servis a modernizace řídicích systémů a elektroinstalace, kompletní výměny hydrauliky a další opravy. Výroba …

Petr Šádek - Plynoslužby

Firma zabývající se rozvody plynovými, topenářskými, vodovodními a kanalizačními rozvody.

Mgr. Marek Pazderský

Servis běžeckých lyží. Nabídka mazání stoupacích vosků a parafínování. Provoz půjčovny.

Bike66

Bike66: cyklosport, jízdní kola Liberec - prodej a servis trekových, silničních, horských, dětských kol včetně příslušenství.

Jan Krupička

Nabídka ladění a oprav klavírů, pianin i křídel.

OTEVŘENO (Zavírá v 19:00)

Josef Hazi

Opravy pracovních strojů a prodej náhradních dílů.

ANIM, s.r.o.

Provádíme servis a kalibrace elektrosvařovacích jednotek, polyfúzních svářeček a ručních extrudérů RITMO®.

RS. Comp Liberec, s.r.o.

Servis a opravy manipulační techniky. Servisní prohlídky. Opravy nástaveb užitkových automobilů. Garanční servis Palfinger, Palift. Počítačová diagnostika Paldiag. Revizní zkoušky manipulační techniky.

Marek Stejskal

Nabízíme broušení řetězů motorových pil a pilových kotoučů.

Pavel Chudlářský - ATS Svárov

Pronájem velkoobjemových kontejnerů, odvoz a likvidace odpadů, sutí a fekálií. Servis osobních vozidel a autorizovaný servis ARO.

ANPE SERVIS, s.r.o.

Opravy nákladních a osobních automobilů, prodej náhradních dílů. Prodej a servis nákladních automobilů Nissan. Diagnostika Bosch KTS a Nissan Consult.